پاورپوینت جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب – 14597

  • صاحب فایل: محسن صادقی
  • دسته بندی: پاورپوینت
  • شناسه در سایت فروشنده: 2426
  • قیمت برای خریدار به تومان: 7900

پاورپوینت جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب

پاورپوینت جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب – 79 اسلاید زیبا و شکیل همراه با شکل، نمودار، جدول

در روند نام گذاری تجاری تلاش می شود برای شرکت، محصول یا خدماتی که متمایز کننده آن در رقابت باشدجایگاهی خاص ایجاد شود. نیمی از هدف برنامه ریزی راهبردی نام و نشان تجاری از طریق جایگاه یابی دقیق نام تجاری ایجاد می شود و نیم دیگر هویت نام تجاری است.

جایگاه یابی نام و نشان تجاری اولین و مهمترین مرحله در مدیریت استراتژیک دارایی نام و نشان تجاری است و از این منظر دارای اهمیت خاصی است. بسیاری از نام های تجاری سال های متمادی در بازار های خود پابرجا مانده اند، بسیاری از آنها برای مدت کوتاهی به موفقیت دست می یابند و به سرعت از بین می روند…

خرید فایل

مقالات مشابه

پاورپوینت برند یا نام تجاری – 7927
... نام تجاری تعداد اسلاید: 34 یکی از با ارزشترین دارایی‏های هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت می‏باشد. ارزش ویژه برند هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف اندازه‏گیری می‏شود، اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکت‏ها ...
پاورپوینت هوش تجاری چرا؟ چگونه؟ – 4857
... تعداد اسلاید: 93 اسلاید فهرست: لزوم هوش تجاری کاربردها، ابزارها و تکنیک های پیاده سازی هوش تجاری تعریف هوش تجاری (BI) مقایسه تطبیقی جند تعاریف هوش تجاری BI در عمل اهداف BI معماری و اجزاء BI موضوعات مطرح در BI On-Line Analytical Processing On-Line Transaction Processing Data Mining Data ...
هوش تجاری چرا و چگونه؟؟؟ – 10308
... در 90 صفحه فهرست: nلزوم هوش تجاری nکاربردها، ابزارها و تکنیک های پیاده سازی هوش تجاری nتعریف هوش تجاری (BI) nمقایسه تطبیقی جند تعاریف هوش تجاری nBI در عمل nاهداف BI nمعماری و اجزاء BI
هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی – 10
... و تصمیمات کلان سازمانی - قالب ورد (19 صغحه) ر این نوشتار آثار مثبتی که هوش تجاری (BI=BUSINESS INTELLEGENCE) بر تصمیمات عمده و کلان سازمانی دارد اشاره شده است و به عمده موارد قابل توجه در معماری هوش تجاری و مزایای آن به همراه نحوه برخورد و نوع پیاده ...
مدل های همراستایی فناوری اطلاعات و کسب و کار در شرکت ها -10323
... چکیده: هم راستایی استراتژیهای تجاری و سیستم‌های اطلاعاتی، یکی از جنبه های کلیدی برنامه ریزی استراتژیک سیستم‌های اطلاعاتی عبارت است از هم راستایی میان برنامه ریزی سیستم‌های اطلاعاتی و برنامه ریزی تجاری سازمان. هم راستایی بین برنامه ریزی سیستم‌های اطلاعاتی و برنامه ریزی تجاری سازمان برای حصول اطمینان از ...
دانلود پاورپوینت استراتژیهای سطح کسب و کار
... پاورپوینت تعداد اسلاید: 17 اسلاید این فایل شامل بخشهای زیر است: مقدمه انواع استراتژی کسب و کار استراتژی های رقابتی استراتژی های همکاری یا ائتلاف های استراتژیک گونه شناسی مایلز و اسنو گونه شناسی پورتر استراتژی فرصت جویان استراتژی تحلیل گران رهبری هزینه ها تمایز تمرکز بر تمایز تمرکز ...
دانلود پاورپوینت استراتژیهای سطح کسب و کار – 5857
... سطح کسب و کار دسته: مدیریت(مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی) فرمت: پاورپوینت تعداد اسلاید: 17 اسلاید این فایل شامل بخشهای زیر است: مقدمه انواع استراتژی کسب و کار استراتژی های رقابتی استراتژی های همکاری یا ائتلاف های استراتژیک گونه شناسی مایلز و اسنو گونه شناسی پورتر استراتژی فرصت جویان استراتژی ...
نقش نقطه تجاری در رفع مشکلات صادرات – 1299
... تجاری در رفع مشکلات صادرات تعداد صفحات: 17 این مطلب در مورد نقش نقطه تجاری در رفع مشکلات صادرات و در 17 صفحه می باشد و در آن به نقطه تجاری و نقش آن در رفع مشکلات صادرات پرداخته شده است و در ادامه مطلب قسمتی از متن آورده ...
مذاکرات تجاری و سازمانی – 9408
... تعداد اسلاید: 28 عبارات کلیدی مذاکرات تجاری و سازمانی مذاکرات تجاری سازمانی مذاکره و سخنرانی
اصول طراحی فضاهای تجاری
... فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 27 حجم فایل: 371 کیلوبایت برنامه ریزی طرح طراحی مراکز خرید و چند مظوره بر خلاف اغلب انواع ساختمانها بیشتر تحت تاثیر مصرف کننده است تا رابطه میان معمار و کارفرما. پروسه طراحی مراکز تجاری اغلب زمانی شروع می شود ...