هوش تجاری چرا و چگونه؟؟؟ – 10308

  • صاحب فایل: حسین کوهستانی
  • دسته بندی: پاورپوینت
  • شناسه در سایت فروشنده: 11431
  • قیمت برای خریدار به تومان: 5000

هوش تجاری چرا و چگونه؟؟؟

در قالب پاورپونت در 90 صفحه

فهرست:

nلزوم هوش تجاری

nکاربردها، ابزارها و تکنیک های پیاده سازی هوش تجاری

nتعریف هوش تجاری (BI)

nمقایسه تطبیقی جند تعاریف هوش تجاری

nBI در عمل

nاهداف BI

nمعماری و اجزاء BI

خرید فایل

مقالات مشابه

هوش تجاری، چرا؟ چگونه؟ – 1835
... در 90 صفحه nلزوم هوش تجاری nکاربردها، ابزارها و تکنیک های پیاده سازی هوش تجاری nتعریف هوش تجاری (BI) nمقایسه تطبیقی جند تعاریف هوش تجاری nBI در عمل nاهداف BI nمعماری و اجزاء BI nموضوعات مطرح در BI ¨On-Line Analytical Processing ¨On-Line Transaction Processing ¨Data Mining ¨Data Warehousing ¨Intelligent ...
پاورپوینت هوش تجاری چرا؟ چگونه؟ – 4857
... تعداد اسلاید: 93 اسلاید فهرست: لزوم هوش تجاری کاربردها، ابزارها و تکنیک های پیاده سازی هوش تجاری تعریف هوش تجاری (BI) مقایسه تطبیقی جند تعاریف هوش تجاری BI در عمل اهداف BI معماری و اجزاء BI موضوعات مطرح در BI On-Line Analytical Processing On-Line Transaction Processing Data Mining Data ...
مذاکرات تجاری و سازمانی – 8256
... در 28 صفحه
بودجه بندی – 5736
... در 31 صفحه 1.بودجه مفهومی مقداری است: کلیه فعالیت های طرح ریزی شده واحد تجاری با یک واحد مشترک مانند پول یا تعداد محصولات تولید شده تشریح می شود. 2.بودجه مربوط به واحد تجاری مشخصی است: واحد تجاری در بودجه بندی ممکن است یک پروژه معین ،یک واحد تجاری ...
بودجه بندی – 10823
... در قالب پاورپونت... مبانی بودجه بندی: 1.بودجه مفهومی مقداری است: کلیه فعالیت های طرح ریزی شده واحد تجاری با یک واحد مشترک مانند پول یا تعداد محصولات تولید شده تشریح می شود. 2.بودجه مربوط به واحد تجاری مشخصی است: واحد تجاری در بودجه بندی ممکن است یک پروژه معین ...
هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی – 1950
... 16 صفحه چکیده: در این نوشتار آثار مثبتی که هوش تجاری (BI=BUSINESS INTELLEGENCE) بر تصمیمات عمده و کلان سازمانی دارد اشاره شده است و به عمده موارد قابل توجه در معماری هوش تجاری و مزایای آن به همراه نحوه برخورد و نوع پیاده سازی آن پرداخته شده است، هوش ...
برند یا نام تجاری – 12181
... 30 صفحه چکیده روشهای برند سازی برند علل شکنندگی برند برندینگ وظایف مدیر محصول یا مدیر نام تجاری موارد استفاده از برند مدیریت برند نامگذاری برند پنجمین p بازاریابی اهمیت برند برای مشتریان بررسی رتبه برندهای برتر دنیا
هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی – 10
... و تصمیمات کلان سازمانی - قالب ورد (19 صغحه) ر این نوشتار آثار مثبتی که هوش تجاری (BI=BUSINESS INTELLEGENCE) بر تصمیمات عمده و کلان سازمانی دارد اشاره شده است و به عمده موارد قابل توجه در معماری هوش تجاری و مزایای آن به همراه نحوه برخورد و نوع پیاده ...
نقش نقطه تجاری در رفع مشکلات صادرات – 1299
... تجاری در رفع مشکلات صادرات تعداد صفحات: 17 این مطلب در مورد نقش نقطه تجاری در رفع مشکلات صادرات و در 17 صفحه می باشد و در آن به نقطه تجاری و نقش آن در رفع مشکلات صادرات پرداخته شده است و در ادامه مطلب قسمتی از متن آورده ...
مذاکرات تجاری و سازمانی – 14457
... در 28 صفحه §مذاکره غیراصولی برنده شدن یامعامله به هرترتیب برد – باخت باخت – برد باخت – باخت §مذاکره اصولی برد - برد