هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی – 10

  • صاحب فایل: محسن صادقی
  • دسته بندی: مدیریت
  • شناسه در سایت فروشنده: 2916
  • قیمت برای خریدار به تومان: 2000

هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی

عنوان: هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی – قالب ورد (19 صغحه)

ر این نوشتار آثار مثبتی که هوش تجاری (BI=BUSINESS INTELLEGENCE) بر تصمیمات عمده و کلان سازمانی دارد اشاره شده است و به عمده موارد قابل توجه در معماری هوش تجاری و مزایای آن به همراه نحوه برخورد و نوع پیاده سازی آن پرداخته شده است، هوش تجاری نه به عنوان یک ابزار یا یک محصول و یا حتی سیستم، بلکه بعنوان یک رویکرد جدید در معماری سازمانی بر اساس سرعت در تحلیل اطلاعات به منظور اتخاذ تصمیمات دقیق و هوشمند کسب و کار در حداقل زمان ممکن مطرح شده است. در این مقاله، دلایل لزوم استفاده با تشریح اهداف آن، ضمن معرفی تکنیک های عمومی، مورد بررسی قرار گرفته است.

فهرست:

چکیده

مقدمه

تعریف هوش تجاری

مراحل هوش تجاری

کلیات هوش تجاری

ضرورت استفاده از هوش تجاری در سازمانها

اجزا و مهارت های لازم برای ارتقای هوشمندی کسب و کار

اهمیت استراتژیک هوش تجاری در تصمیمات سازمان

تکنیک های تسهیل تصمیم گیری هوش تجاری

عوامل موثر بر هوش تجاری سازمان

نتیجه گیری

خرید فایل

مقالات مشابه

هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی – 1950
... 16 صفحه چکیده: در این نوشتار آثار مثبتی که هوش تجاری (BI=BUSINESS INTELLEGENCE) بر تصمیمات عمده و کلان سازمانی دارد اشاره شده است و به عمده موارد قابل توجه در معماری هوش تجاری و مزایای آن به همراه نحوه برخورد و نوع پیاده سازی آن پرداخته شده است، هوش ...
عنوان مقاله : هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی – 8850
... تعداد صفحات: 16 چکیده: در این نوشتار آثار مثبتی که هوش تجاری (BI=BUSINESS INTELLEGENCE) بر تصمیمات عمده و کلان سازمانی دارد اشاره شده است و به عمده موارد قابل توجه در معماری هوش تجاری و مزایای آن به همراه نحوه برخورد و نوع پیاده سازی آن پرداخته شده است، ...
پاورپوینت هوش تجاری چرا؟ چگونه؟ – 4857
... تعداد اسلاید: 93 اسلاید فهرست: لزوم هوش تجاری کاربردها، ابزارها و تکنیک های پیاده سازی هوش تجاری تعریف هوش تجاری (BI) مقایسه تطبیقی جند تعاریف هوش تجاری BI در عمل اهداف BI معماری و اجزاء BI موضوعات مطرح در BI On-Line Analytical Processing On-Line Transaction Processing Data Mining Data ...
هوش تجاری چرا و چگونه؟؟؟ – 10308
... در 90 صفحه فهرست: nلزوم هوش تجاری nکاربردها، ابزارها و تکنیک های پیاده سازی هوش تجاری nتعریف هوش تجاری (BI) nمقایسه تطبیقی جند تعاریف هوش تجاری nBI در عمل nاهداف BI nمعماری و اجزاء BI
مذاکرات تجاری و سازمانی – 9408
... تعداد اسلاید: 28 عبارات کلیدی مذاکرات تجاری و سازمانی مذاکرات تجاری سازمانی مذاکره و سخنرانی
مدل های همراستایی فناوری اطلاعات و کسب و کار در شرکت ها -10323
... چکیده: هم راستایی استراتژیهای تجاری و سیستم‌های اطلاعاتی، یکی از جنبه های کلیدی برنامه ریزی استراتژیک سیستم‌های اطلاعاتی عبارت است از هم راستایی میان برنامه ریزی سیستم‌های اطلاعاتی و برنامه ریزی تجاری سازمان. هم راستایی بین برنامه ریزی سیستم‌های اطلاعاتی و برنامه ریزی تجاری سازمان برای حصول اطمینان از ...
نقش نقطه تجاری در رفع مشکلات صادرات – 1299
... تجاری در رفع مشکلات صادرات تعداد صفحات: 17 این مطلب در مورد نقش نقطه تجاری در رفع مشکلات صادرات و در 17 صفحه می باشد و در آن به نقطه تجاری و نقش آن در رفع مشکلات صادرات پرداخته شده است و در ادامه مطلب قسمتی از متن آورده ...
پاورپوینت جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب – 14597
... و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب - 79 اسلاید زیبا و شکیل همراه با شکل، نمودار، جدول در روند نام گذاری تجاری تلاش می شود برای شرکت، محصول یا خدماتی که متمایز کننده آن در رقابت باشدجایگاهی خاص ایجاد شود. نیمی از هدف برنامه ریزی راهبردی نام و ...
مقدمه ای بر مدیریت مالی و تجزیه و تحلیل – 12361
... علم مالیه استفاده از اصول و مفاهیم اقتصادی در تصمیم گیری و حل مشکلات است. دایره علم مالیه می تواند به 3 دسته طبقه بندی شود.مدیریت مالی شرکتها (Carporate finance) یا مدیریت مالی تجاری (business finance) اصولاً با تصمیم گیری های مالی در مسائل تجاری سرو کار دارد. تصمیمات ...
هوش تجاری، چرا؟ چگونه؟ – 1835
... در 90 صفحه nلزوم هوش تجاری nکاربردها، ابزارها و تکنیک های پیاده سازی هوش تجاری nتعریف هوش تجاری (BI) nمقایسه تطبیقی جند تعاریف هوش تجاری nBI در عمل nاهداف BI nمعماری و اجزاء BI nموضوعات مطرح در BI ¨On-Line Analytical Processing ¨On-Line Transaction Processing ¨Data Mining ¨Data Warehousing ¨Intelligent ...